dinsdag 6 januari 2015

uitdaging Cards & Scrap #227

De nieuwe uitdaging  voor cards en scrap is een hele leuke vind ik zelf. Gebruik houten figuurtjes op je kaart.
Hier kun je als scrapper alle kanten mee op.
Ik heb gekozen voor kleine houten sterretjes.
In plaats van een kaart heb ik een notitie boekje gemaakt. Eentje met een toverachtige uitstraling.
De sterretjes maken het geheel van deze fee helemaal compleet.

De sponsor voor deze week is Leuke Stempels.
Ik hoop weer op vele inzendigen. Neem dus snel een kijkje op het blog van C&S voor de ander voorbeelden van het dt-team.

Groetjes Geertje

4 opmerkingen:

Je@net zei

Deze is ook al zo leuk, Geertje!

Joukje zei

Wat is ie mooi!!
Prachtig gedaan.
Leafs Mem

Original handmade by Janneke zei

Zo... gelijk maar even doorgelinkt naar jou eigen bloggie. Prachtig kaartje zie ik hier staan. Mooi afdrukje en prachtig ingekleurd Geertje.

Groetjes Janneke

aryh884 aryh884 zei

??????
?,????,????,??,???,???,??,???
???,???,????
??? ,??,???,?????,?
???,???,?,???,??,??????,???,???
?,???,???,???,????
??,??,???,?,?,??
??,????,???,??,??,?
???,??,????
?,???
??????