maandag 22 februari 2010

Ben weer flink aan de slag geweest

Ik heb gister en vandaag de avonden zinvol benut. Ik heb 2 kaartjes gemaakt die ik jullie hier wil laten zien.
De eerste is gemaakt met papier van My Minds eye -Bloom&Grow. Ik heb het papier al bijna een jaar in huis en heb het ook al vaak gebruikt. Het blijft een super lijn vind ik.


Het afdrukje is van CC Design en ingekleurd met distress inkt.

Ik heb zaterdag nieuw aquarel papier gekocht voor het distressen. Er gaat een wereld voor me open. Het wil veel beter als op het oude papier. Hier moest je enorm opletten dat het niet ging uitlopen. Nu met het nieuwe papier gaat het veel gemakkelijker en (vind ik zelf) het resultaat is ook veel mooier.
Dit is het resultaat van vanavond. Het papier is van Basic Grey - Lemonade. Het afdrukje is van Magnolia en weer ingekleurd met distress inkt.
Groetjes Geertje

4 opmerkingen:

Miranda zei

Zijn schattige kaartjes,
Dat papier is geweldig !!!

Groetjes Miranda

Hetty zei

Wat een super mooie kaartjes en wat een
leuke stempels en mooi ingekleurd

gr hetty

Geertje zei

Dank jullie wel dames, Ik vind het papier zelf ook super. Het inkleuren met distress inkt begin ik nu aardig onder de knie te krijgen. Dit doe ik pas sinds 3 maand. Voorheen kleurde ik altijd met derwent. Nu ook nog wel, maar toch steeds minder.
Groetjes Geertje

Annemarie zei

Hoi Geertje ik laat zo maar een berichtje achter. Ik zie het nu ook pas aan je foto. wat is de wereld toch klein!
Hoe gaat het met jou?
Jij maakt ook erg mooie dingen hoor!