donderdag 25 maart 2010

Ladekastje

Zoals beloofd is hier het ladekastje wat ik van het k&company papier gemaakt heb. Het is alweer een poosje geleden dat ik hem gemaakt heb, maar hij blijft leuk. Het afdrukje is van Hanglar en stanglar, ingekleurd met derwent.
Ik ben op het moment bezig met het afmaken van de super leuke projectjes die we op de clubdag van tiets hebben gemaakt afgelopen zaterdag. Het was weer een geweldige dag. Dit was nu mijn derde keer dat ik de clubdag heb bezocht, samen met mijn moeder. Het wordt steeds leuker en gezelliger, want zo langzamerhand leer je de mensen ook wat kennen. En het is natuurlijk leuk om de mensen die je normaal op het forum tegenkomt, nu real time te ontmoeten.

Het doosje heb ik af en ook 1 van de 2 bijbehorende labels. Zodra ik het op de foto heb gezet laat ik het resultaat hier zien.
Groetjes Geertje

1 opmerking:

Annemarie zei

Woh Geertje wat een leuke doos! Lijkt me wel erg veel werk om te maken. Tot volgende week, ik heb er zin aan.
Groeten Annemarie