vrijdag 8 april 2011

geboorte jongen

Ik heb vanmorgen een geboorte kaartje voor een jongetje gemaakt volgens de sketch van dutch card lovers. Hij is helaas nog niet af omdat ik vanmiddag het druk had met vissen, voetballen en fietsles hihihi. Ik ga hem vanavond afmaken en dan plaats ik ook een nieuwe foto. Toch wil ik graag meedoen aan de challenge en omdat dit voor 18.00uur moet plaats ik hem nu toch maar alvast.

Ook wil ik meedoen aan de challenge van alles met en over kleuren met derwent, waar de opdracht is een baby kaartje te maken.


Liefs Geertje

5 opmerkingen:

Angèle zei

Het kaartje ziet er zo al leuk uit! Succes met afmaken en hartelijk dank voor het meedoen met DCL.

Groetjes, Angèle

Irene zei

Ik neem aan dat je al die activiteiten vanmiddag niet echt zelf hebt gedaan Geertje, hihihi!!! Dat stempeltje is zo enig en je kaart eigenlijk nu al goed dus ik ben benieuwd hoe hij straks zal zijn!

groetjes, Irene

Ellen zei

Hij is weer leuk geworden Geertje!
Fijn dat je weer meegedaan hebt met DCL.

Groetjes Ellen

*Ellen* zei

prachtig is dit schattige kaartje, supers dat je meedoet met onze challenge

Dina zei

leuke baby kaart, bedankt voor het meedoen bij derwent