zondag 18 december 2011

Joy to the World

Bij de club van Tiets was afgelopen week een uitdaging 7 days of christmas. Er werd gedurende 7 dagen ieder dag een thema gegeven aan de hand waarvan een label gemaakt moest worden. Ik heb hier 3 dagen aan meegedaan en dag 6 was ik de winnaar joechei!!
Het thema van die dag was bruin/beige kleuren.
Dit is mijn resultaat geworden:

Het papier is van maja, wel geen kerstlijn, maar dat maakt op deze label niet uit. Het hekje is van Tim Holtz wat ik met typex bewerkt heb (had geen acrielverf meer LOL) De bloem zijn stansen van creatables en de tak erachter is van Magnolia, welke ik van mijn moeder geleend heb. De kerstster bloemen zijn ponsen van martha stewart ook van mijn moeder geleend. Erg handig zo'n moeder haha. Verder heb ik nog een verbandgaasje gebruikt en een tekst digi, maar de herkomst weet ik hiervan niet.

Het afdrukje is van magnokia en heb ik ingekleurd met distress inkt: tattered rose, brushed cordoroy, walnut stain, old paper en gathered twigs.

De volgende keer laat ik een andere label aan jullie zien
Ik wil met deze label meedoen aan de challenge van:
The official Magnolia Inspiration challenge - maak een kerst decoratie.
Simply Magnolia: Christmas challenge

Groetjes Geertje

13 opmerkingen:

regina zei

wat een schitterende label!!

erg mooie kleurtjes en je afdrukje is erg mooi gekleurd!

gr regina

Elise zei

Prachtig label is dit zeg, wauw! Erg mooi in die bruin tinten...
Groetjes Elise

Angela zei

Proficiat Geertje, het is een schitterende tag geworden

XOXO Angela

Irene zei

Op de Club had ik hem al bewonderd, hij is echt super mooi dus geen wonder dat je hebt gewonnen Geertje. Je moeder en jij kunnen er wat van en heerlijk dat je zo makkelijk bij haar (elkaar?) kunt lenen!!

Fijne zondag, Irene

Neline zei

Dat heb je prachtig gemaakt! Leuk dat je meedoet met onze challenge bij TOMIC.
Veel succes
groetjes
Neline

Tinie zei

Erg mooi is ie Geertje, vooral de kleuren!! Prachtige details! Succes met de challenges!
groetjes Tinie

Sieta zei

Prachtige label Geertje.
Succes met de challenges.

Liefs van Sieta

Jokecreatief zei

Wat een mooi kaartje weer Geertje. Mooie kleuren en papier. Verbandgaasje een schitterend idee.
groetjes Joke.

Riet zei

Schitterend Geertje,zo lief dat meisje,mooi ingekleurd.
Prachtig papier en details.

Liefs Riet.

*mieke* zei

Heel erg leuk Geertje! En natuurlijk gefeliciteerd met je prijs op dag 6, ik was de gelukkige op dag 5:-)
Makkelijk als je zo even iets kunt 'lenen' van elkaar...had ik maar zo'n moeder...lol!
Groetjes Mieke

Joukje zei

Hé Geertje... het is een prachtige Tag, trouwens in het eggie is ie nog mooier!!
Leuk dat je meedoet met de challenge bij Derwent.
En wat de feestdagen betreft, met kerst zien we elkaar!!
Groetjes

Lins zei

Zo'n mooi kerstlabel Geertje, echt knap gedaan!

Fijn dat je meedoet met de simply magnolia challenge!

Ik wens je fijne feestdagen en een mooi en creatief 2012 toe.

Groetjes,

Lins

arjette zei

Woowwwww deze is mooi zeg!!! Wat leuk dat je meedoet bij de challenge van het Derwentblog!! Dank je wel!!

gr. arjette.