vrijdag 27 januari 2012

Fijne verjaardag

Ik heb weer wat zitten te oefenen met de copics en heb Edwin ingekleurd voor een stoer jongenskaartje. Stoer is ie uiteindelijk niet geworden, maar wel leuk.

Ik merk wel dat het oefenen geblazen is, maar voor het tweede afdrukje ben ik er wel tevreden over.
Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan de uitdaging van:
Magnolia cards challenges - maak een verjaardagskaart
The dutch magnolia chickies - bloemen en knopen (ik hoop dat de ene roos van edwin genoeg bloem is om mee te kunnen doen)
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Groetjes Geertje

11 opmerkingen:

Irene zei

Hij is misschien niet stoer maar wel heel lief met zijn roosje en de kleuren vind ik super mooi en fris!
Joh geertje, zo zit ik nog steeds te stoeien met die Promarkers. Het ene afdrukje denk je dat je het onder de knie hebt en de keer daaarna kan het linea recta de prullenbak in! Ik zou zo graag iets gewoon wit willen laten (waar het ligt op valt) maar dat kan dus niet want dan blijf je die lijn zien maar als je er met de lichtste kleur wat vaker overheen gaat is het hele lichteffect soms ook bijna verdwenen, super moeilijk!

Fijne zonnig weekend, Irene

Elise zei

Superleuke jongenskaart! Het inkleuren gaat je goed af en ik weet uit ervaring, dat het veel oefenen is, en uit proberen...maar het is zo leuk om te doen, ik doe haast niet anders meer..
Fijn weekend!
Groetjes Elise

Claudia zei

Supermooi is je kaartje geworden. Heel stoer is ook moeilijk met zo'n schattige stempel. Leuk he die copics, maar ik vind het ook supermoeilijk hoor. Blijven oefenen, het is jou goed gelukt.

Groetjes, Claudia

*mieke* zei

Heel erg mooi Geertje en Edwin is best stoer!
Ik blijf ook stoeien...met alles! De ene keer gaat het goed en de keer er op wil het maar niet lukken! Maar voor een tweede keer is dit al een mooi resultaat hoor.
Groetjes Mieke

regina zei

ik vind het een super leuke kaart!!

gr regina

inge zei

Ik vind dit een hele stoere jongenskaart geworden Geertje, de kleuren zien er fris en vrolijk uit. En dat inkleuren wordt vanzelf steeds beter.
Leuk dat je meedoet bij Magnolia Card challenges.

Groetjes Inge

Anneke. zei

Prachtige kaart, Geertje!! Heel mooi ingekleurd met de copics.
Mijn ervaring is als je inkleurt met wat voor marker dan ook het is en blijft volgens mij altijd oefenen. Je wordt er wel steeds wat handiger is ;)
Leuk dat je mee doet met de DMCC.
Groetjes Anneke.

Cathy zei

Prachtige kleuren!!! Heel leuke jongenskaart!!!

miriam zei

Prachtige kaart ,leuke kleuren .
bedankt voor je deelname een DMCC
gr miriam

Karin zei

Wat een leuk kaartje, die vlaggetjes vind ik ook erg gaaf. Bedankt voor het meedoen met de challenge van The Dutch Magnolia Chickies.

Alice zei

wat een feestelijke kaart. bedankt voor het mee doen aan onze challenge.
groetjes alice van http://magnoliacardschallenge.blogspot.com/