maandag 30 mei 2016

busy weekje

Ik ben afgelopen druk in de weer geweest. Ik wilde graag meedoen met de Dutch Doobadoo sketch challenge en de Noor! Design challenge.
Het is gelukt....beide creaties zijn geplaatst op facebook, ik ben benieuwd naar wat iedereen ervan vindt

Voor de Dutch doobadoo challenge heb ik een herenkaart gemaakt. Hier heb ik altijd de meeste moeite mee, maar met behulp van een stansblok van Studio Light is het goed gelukt.

Voor de challenge van Noor! Design heb ik een geschenk tasje gemaakt. Helemaal volgens de schets en gebruik makend van Noor papier en stansen


Ook wil ik nog even laten weten dat ik met mijn vorige creatie bij My besties Dutch Girls design de extra DT Prijs heb gewonnen.
Bij Color it create it & show it off heb ik de DT prijs gewonnen en mag ik gast designer zijn.


Liefs Geertje

Geen opmerkingen: