dinsdag 15 augustus 2017

Bloghop MDF Joy!Crafts

Goedemorgen lieve blogvolgers,

Het is vandaag de 15e van de maand , dus het is weer tijd voor de bloghop bij Joy!Crafts.
Deze keer zijn we aan de slag gegaan met verschillende mooie MDF artikelen.


Ik ben aan de slag gegaan met de puzzelstukken 6200/0169. Allereerst heb ik de puzzelstukken bekleed met het mooie kerst designpapier Believe in the magic 6011/0532.
Vervolgens heb ik de puzzel in elkaar gezet en aangekleed met diverse gave kerst stansen en plaatjes. Ik heb er voor gezorgd dat de stansjes etc. maar op 1 puzzelstuk tegelijk vastgeplakt zitten, zodat je de puzzel ook weer uitelkaar kunt halen en eventueel kunt versturen.


Bij deze bloghop, hop je van blog naar blog en laat bij iedereen een reactie achter. Tot slot laat je een berichtje achter op het blog van Joy!Crafts.

Dus hop snel naar


Vergeet niet om ook op Joy!crafts een berichtje achter te laten.
Onder degene die overal een reactie achter gelaten hebben, wordt een leuke prijs verloot. De winnaar maken we maandag 21 augustus bekend. Ik hoop dat jullie allemaal gezellig meehoppen.

Groetjes Geertje

14 opmerkingen:

sylvia zei

Leuk gedaan.
Groetjes sylvia koning

Betha Horsmeier-Bouter zei

Leuk de puzzelstukken, lekker vrolijk gepimpt! Groetjes Betha

Colinda zei

Leuk, gaaf het effect van de gepaperpiecete puzzelstukken!
Groetjes,
Colinda

Bea zei

Oeps deze puzzelstukjes vind ik supermooi, erg gaaf met dit kerstpapie...

groetjes Bea.

Crea-Mo's Cards & More zei

Watleuk zeg. Werk eigenlijk nooit met mdf. Ga het zeker uitproberen. Groetjes Monica 😊

Louwina Zijlstra zei

Grappig die puzzelstukken.
Weer eens wat anders he dan een gewone kaart.
Heel leuk gedaan

marjo van soest-van holst zei

super gaaf ,erg leuk op deze manier.
Groetjes, Marjo

KarinsArtScrap zei

schitterende kerstpuzzel Geertje
Gr Karin

Christine29 zei

Très belle inspiration pour Noël, merci

Joukje zei

Wat een prachtige puzzel Geertje!
Super leuk gemaakt.
Groetjes Joukje

Cards en Box bij Lady M zei

Wat appart ik vind deze ook wel heel mooi groetjes maartje

ellyscard creatief zei

Wat een prachtige creatie. Leuk model ook.

Valerija zei

Amazing project. Love the colours and all beautiful details.

ionabunny zei

Wow, a fun and beautiful piece. Love this. Hugz