maandag 11 december 2017

Let it snow...

Hallo Allemaal,

Als ik hier in het noorden naar buiten kijk is het maar wat half winters weer...... Helemaal niet het heerlijke frisse winterweer met een laagje sneeuw voor de kinderen, waar ze gister op gehoopt hebben. Ik weet niet wat het vanmiddag hier nog brengt....maar met de gedachte aan mooi winterweer ben ik aan de slag gegaan met een leuk cadeau doosje. We hebben namelijk een heel leuk Giftcard cadeaubox snijstencil....de ideale manier om geld of een cadeau kaart weg te geven.
Voor iedere gelegenheid is deze gave mal om te toveren tot een prachtig cadeau.


Op de voorkant heb ik een schud gedeelte gemaakt door met basislijn stencil rond 5 cirkels uit te snijden waar ik met een maatje kleiner de midden heb uitgestanst. Zo krijg je een heel mooi rond kader.
Vervolgens heb ik met tacky lijm 4 cirkels op elkaar geplakt dan een rondje mica en tot slot nog een cirkel voor de afwerking.
Dit ronde kader heb ik over de tekst "Let it snow" uit het design papier December to remember geplakt, met daartussen wat glitters en fluweel poeder voor een sneeuw effect.

Natuurlijk kon onze vriend Snowy niet ontbreken op dit doosje. Ik heb hem uit wit cardstock en gestreept designpapier gestanst. Met een zwarte fine liner heb ik de mond getekend. Door wat te schuiven met de neus en oogjes en een mondje te tekenen, kun je hem iedere uitdrukking geven wat je maar leuk vindt.


De binnenkant van het doosje heb ik aan beide kanten bekleed met design papier. Rechts heb ik het stukje designpapier nog even een keer gestanst met de cadeaubox snijmal, zodat de flapjes waarachter je de giftcard kun steken ook uitgesneden zijn.

Aan de linkerkant heb ik met designpapier een pocket gemaakt voor een leuke label.



Leuk dat jullie weer even langskwamen.
Graag tot de volgende keer..



Gebruikte materialen:

6002/0927 Snijstencil - Mon Ami – Snowy
6002/0981 Snijstencil - Giftcardbox met Swirl
6002/0774 Snij-embosstencil - Litttle Happiness – bloemen
6002/0776 Snij-embosstencil - Happy Holidays - Poinsettia (kerstster)
6002/0960 Snijstencils - Smalle randjes - Schulp/Vijfhoek
6002/6104 Basislijnstencil rond
6003/0079 Snijstencil - Vintage Flourishes - Label gestikt
6003/0083 Snijstencil - VF – Varen
6011/0547 Scrap Designpapier - Project Life - December to remember
8002/0100 Transparant Sheets A4, 5 vel
8099/0104 Paper for cardmaking linen structure wit A4
8089/0203 Kraft papier
6002/07766002/09276002/09606002/09816011/0547

Geen opmerkingen: