vrijdag 5 januari 2018

In the picture bij joy!crafts


Vandaag is het weer de 5e van de maand, dat betekent weer een nieuwe In the Picture.
Deze maand staat het prachtige Knipvellenpakket en het mooi Designpapier Soft Winter in the Picture. Voor de mooiste winterse kaarten

Ook ik ben met deze mooie producten aan de slag gegaan en heb dit mooie winterse kaartje gemaakt



Wij zijn als design team allemaal met deze leuke design papier blokjes aan de slag gegaan om jullie te inspireren. Op het blog van Joy!Crafts staan alle inspiratie bronnen op een rijtje. Als je daar een reactie achterlaat maak je ook nog kans om een leuke prijs te winnen.

Leuk dat jullie even een kijkje op mijn blog kwamen nemen.
Graag tot de volgende keer
Groetjes Geertje

10 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Prachtige kaart Geertje! Groetjes Betha

sylvia zei

Erg mooie kaart.
Groetjes sylvia koning

KarinsArtScrap zei

een hele mooie tag Geertje

Gr Karin

Joke zei

Een echte winterkaart Geertje met die leuke schaatsen erop. Prachtig ook dat bruin in combinatie met blauw. Die combi blijft super.
Groetjes Joke

Aartje zei

Prachtige winterse kaart. En wat past alles perfect bij elkaar.
Groeten, Aartje

Wijnanda zei

Erg leuk gedaan dit winterkaartje!
Groetjes Wijnanda

Francisca van Beek zei

Goedemorgen Geertje
Wat een prachtigt kaart.
En de bloem die vind ik geweldig!!!!
Die ga ik halen want bloemen kun je nooit te veel hebben😁

Miriam's creablog zei

altijd leuk om je super gave kaarten te mogen bewonderen toppie weer. Gr. Miriam

ionabunny zei

Gorgeous. Love the skates and the pretty flower. HUgz

Marga's place zei

Wat een leuk blog!!
Ik heb een vraag: ik zie dst jij dt bent bij paradise of magnolia. Nu zijn ze al bezig met challenge 61. En de laatste keer dat ik een winnaar heb gezien is bij challenge 57.
Sorry dat ik jou op je blog lastig v al maar wist niet hoe ik het anders zou moeten doen.
Groetjes Marga