maandag 5 maart 2018

In the picture joy!crafts

Hallo allemaal,

Vandaag is het weer de 5e van de maand. Dit betekent dat we bij Joy!Crafts weer een nieuwe in the picture hebben. Deze keer zijn we aan de slag gegaan met de leuke Home Sweet Home artikelen


Ik ben aan de slag gegaan met stempelset 6410/0423 en de ladder snijmal. Ik heb er een leuk verhuiskaartje mee gemaakt.


De stempels heb ik met de mask techniek gestempeld en vervolgens ingekleurd met distress inkt.
In De boekenkasten heb ik extra planken gemaakt door met een liniaal en een fineliner de planken door te trekken.

Ik hoop dat jullie het kaartje weer leuk vinden.
Als je een kijkje neemt op het blog van Joy!Crafts, kun je zien wat de andere dames gemaakt hebben met deze leuke artikelen.
Wanneer je een reactie op het blog achterlaat maak je kans om een leuke prijs te winnen.
Op 12 maart wordt de winnaar bekend gemaakt.

Groetjes Geertje


5 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Ook al zo'n prachtige kaart met leuke stempel! Groetjes Betha

sylvia zei

Leuke kaart en erg mooie kleuren. Groetjes sylvia koning

Denise Bryant zei

Pretty card! Love your embellishments!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Het is echt een hele leuke verhuiskaart geworden Geertje. Die boekenwand-stempel is gaaf.
Lieve groetjes Miranda

ionabunny zei

Love how you built up your scene. Lovely card. Hugz