vrijdag 15 maart 2019

Slider kaarten


Hallo Allemaal,

Heel veel facebookers zullen deze kaart al wel herkennen, maar ik wil hem hier speciaal voor onze bloggers ook nog even hier laten zien. Ik ben voor deze kaart aan de slag geweest met de super leuke slider snijstencils 6002/1237 en 6002/1239 en heb hiermee het gave wegennet gemaakt.
Allereerst heb ik met distress oxide inkt het witte cardstock op kleur gebracht en om er wat leuke witte vlekjes in te krijgen heb ik met het sprayflesje wat water op gespoten.
Vervolgens heb ik met zwarte stempelinkt en een paar mooie clearstamps van Joy!Crafts accenten aangebracht.


Toen de basiskaart helemaal was zoals ik het wilde heb ik met de slider cirkels 6002/1239 hier en daar rotondes uitgestanst. Deze heb ik vervolgens met sliderset 6002/1237 met elkaar verbonden.
Vervolgens heb ik uit mery's autoborders een aantal autootjes uitgestanst, uitgeknipt en ingekleurd. Deze heb ik met de gluesheets op een kleine ronde mover 6200/0110 geplakt en in de opening van de weg gelegd. Aan de achterkant nog een rondje plakken en de auto's kunnen over de wegen rijden.
Het geheel heb ik gemat met zwart cardstock en met een witte pen heb ik de streepjes van de wegen aangebracht. Vervolgens heb ik het geheel nog eens gemat met wit en groen cardstock.

Deze zelfde werkwijze heb ik ook gevolgd met het maken van deze bootjes kaart. Hier kunnen de bootjes van mery's border 6002/0761 door het rivier stelsel varen met de sliders en movertjes.

KAART

Ik hoop dat jullie deze kaarten ook zo leuk vinden....
Tot de volgende keer.

Geen opmerkingen: