zondag 21 april 2019

Bloghop bij Joy!Crafts

Hallo Allemaal,

Op deze  mooie zonnige eerste paasdag is het tijd voor de bloghop bij Joy!Crafts.
Er is in mei weer een ontzettend mooie collectie uitgekomen, waarmee we als dt team aan de slag zijn gegaan. Iedereen heeft er wat anders mee gemaakt...zoveel inspiratie voor iedereen.



Ik ben met het mooie huwelijksthema aan de slag gegaan. En heb dit met de mooie voorjaarsbloemen en boom gecombineerd.

Het bruidspaar 6002/1267 heb ik uit aquarel papier gestanst en ingekleurd met distress inkt. Doordat er bij het stansen en embossen de contour lijntjes in het papier gedrukt worden, kun je precies zien waar de schaduw lijnen lopen.

Achter de bloemen, boom en zwanen heb ik een klein vierkantje geplakt, zodat ze rechtop kunnen staan, maar ze ook plat gevouwen kunnen worden voor het versturen van de kaart.


De boom is bij mij echt favoriet...ik heb hem uitgestanst uit kraft cardstock en uit designpapier heb ik de bijbehorende bloemetjes uitgestanst. Het leuke van de boom is, dat er 3 verschillende soorten bloemetjes bij zitten, zodat je verschillende boomsoorten kunt creëren.

Bij een bloghop, hop je van blog naar blog en laat bij iedereen een reactie achter.
Als je bij alle 8 de dames gekeken hebt, dan kom je weer terug bij het Joy!Crafts blog en laat je daar ook een reactie achter.
De dames die meedoen zijn:
Anke
Geertje (ik)
Henriëtte
Sandra
Doris
Francisca

Onder degene die een reactie achter gelaten hebben bij alle dames, verloten we een leuke prijs. De winnaar maken we maandag 29 april bekent. Hoppen jullie gezellig mee?


6002/1267   

23 opmerkingen:

Lut van den Berghe zei

Wat een mooi kaartje...die boom is geweldig!

gerrie zei

wat een prachtige kaart is dat geworden

Elly zei

Een heel mooi tafereeltje!
Groetjes Elly

Alice (scrAPpamondo) zei

How fabulous pop up Wedding card!! Love any details, especially that lovely blooming tree and the swans! Thanks for the inspiration!

Karen zei

Heel verrassend die pop up

Betha Horsmeier-Bouter zei

Wat mooi en die boom is geweldig! Groetjes Betha

Adriana zei

Zo zeg, die is echt geweldig! Prachtig kijkdoos effect zo :-) Het papier is hier prachtig bij en het allemaal zo fijntjes! Echt een kunstwerkje.

Aartje zei

Wow, wat mooi gedaan met dat 3d effect in de zwanen en de boom. Geweldig idee en het eindresultaat is prachtig.
Groeten, Aartje

Minke van Hijum zei

Een schitterend bruidspaar op een prachtige huwelijkskaart Geertje. De boom met bloemen en de zwanen vind ik ook zo mooi. Het rozen achtergrondpapier fleurt de kaart ook op. Fijne paasdagen.

Groetjes, Minke

Jessy meskens zei

Mooie trouw kaart ! Zo zou ik ook wel eentje willen ontvangen

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een sprookjesachtig tafereeltje Geertje. Het doet me denken aan die pop-up sprookjesboeken van vroeger. Mooi gemaakt met veel aandacht en oog voor de details.
Lieve groetjes Miranda

Gerlinde zei

Wat een schitterende huwelijkskaart heb je gemaakt Geertje!! Prachtig zo met die nieuwe materialen!
Groetjes Gerlinde

Handmade cards zei

Wow, wat een mooi huwelijkstafereel heb je gemaakt, iets om heel lang te bewaren!
Gr, Wietske

Denise Bryant zei

Beautiful spring scene! Love the details!

Valerija zei

It's so lovey! The design is fantastic.

Chantal zei

Een hele mooie creatie, leuk al die mallen zo samen te zien.
Groetjes, Chantal S

Handmade By Yvonne zei

wat een geweldige trouwkaart Geertje! die boom erop prachtig!
groetjes Yvonne

Donja zei

Super mooie kaart. Deze zal het bruidspaar zeker bij blijven.

Astrid van der Linde zei

Wat een leuk kaartje!! Ik had de boom gezien en ik had nog niet echt een idee van hoe leuk hij zou kunnen zijn ;) Nu wel!! ook de stansjes met kleine bloemetjes zijn errug leuk!!! Wordt weer sparen!! <3 ;) <3

Lucky L. zei

Prachtige creatie!

Sylvia de Bruin zei

Oh wauw , wat mooi

Melany zei

Geweldige kaart die boom is erg mooi.��

Dora zei

Oh dit is romantisch. prachtige kaart. Die wolken denken mij aan de katoen bollen plant. hihi
Ook hier vind ik alles prachtig neergezet. Die sneeuwklokjes met de zwanen. super!