zondag 23 juni 2019

Tim & Anna

Hallo allemaal,

Op het moment zijn er bij ons veel kindjes jarig. Altijd hartstikke leuk om een kaartje te versturen en voor de jarige om te krijgen. Nu zijn er in de nieuwe juli collectie van Joy!Crafts weer hele leuke snijstencils van Jocelijne uitgekomen.....waaronder een heel leuk jongetje en meisje...super leuk voor kinder kaarten.
Ik zal ze even aan jullie voorstellen 😉

Dit is Tim

Dit is Anna

Met het setje kun je weer heel veel combinaties maken om zo je eigen leuke figuurtje te creëren.


6002/1320

 Ik heb deze lieverds op een kaartje verwerkt alsof ze in een fotolijstje zitten. De lijstjes heb ik gemaakt met het stencil scalloped square 6002/1301 waar ik een vierkantje craft en design papier heb geplakt. Vervolgens heb ik Tim en Anna met foam tape erop geplakt.


De basis van de kaart is een dubbele witte kaart, hier heb ik rondom met het snijstencil 6002/0962 een stiksteekje in de kaart aangebracht. Zo ook op de strook kraft cardstock en designpapier. 


Ter decoratie nog een sketch art hart en een mooie bloem...dit maakt het kaartje helemaal af

Leuk dat jullie weer even een kijkje kwamen nemen op mijn blog
Tot de volgende kaart
Gebruikte materialen (klik op de foto voor meer info)

6002/09626002/1320 6002/1136 6011/06136002/1301

3 opmerkingen:

Cobie zei

Een hele leuke kaart Geertje. Mooie al die zachte kleuren die hebt gebruikt.
Groetjes Cobie

Aartje zei

Wat een prachtige kaart, mooi met deze 2 leuke figuurtjes.
Groeten, Aartje

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een leuke manier om die twee figuurtjes te gebruiken Geertje. Mooi zoals je de kaart opgebouwd hebt in zachte kleurtjes.
Lieve groetjes Miranda