woensdag 21 augustus 2019

Bloghop Joy!Crafts

Hallo allemaal,

Vandaag is het weer tijd voor de bloghop bij Joy!Crafts. Deze maand zijn er weer prachtige artikelen uitgekomen, waar we als design team mee aan de slag zijn gegaan.


Ik ben met de nieuwe kerstartikelen van Jocelijne en de prachtige kerstbomen van Gertie aan de slag gegaan....en heb een vrolijk kerstkaartje gemaakt.


De foto ga ik vanavond nog even aanpassen....ben namelijk een dagje weg met mijn zoon en heb de juiste foto op het moment niet voor handen.

Bij een bloghop, hop je van blog naar blog en laat bij iedereen een reactie achter.Als je bij alle 9 de dames gekeken hebt, dan kom je weer terug bij het Joy!Crafts blog en laat je daar ook een reactie achter.
De dames die meedoen zijn:

Anke
Ann
Doris
Francisca
Geertje (ik)
Als het goed is kom je nu bij Francisca vandaan en kun je door hoppen naar Nans

Onder degene die een reactie achter gelaten hebben bij alle dames, verloten we een leuke prijs. De winnaar maken we maandag 26 augustus bekent. Hoppen jullie gezellig mee?

18 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Helemaal leuk. De kerstman is geweldig heb 'm ook al op een kaart verwerkt! Groetjes Betha

Melany zei

Die kerstman is zo leuk! Leuke aanvullende nog op de vorige kerst items van jocelijne

Sam. Knutselt zei

Vind die kerstman zo leuk

ionabunny zei

Gorgeous card. Very cute santa. Hugz

Angélique zei

Een heel gezellige kaart die door de fris groene takjes echt wordt afgemaakt. Heel leuk!

Peggy zei

Wat een lief en schattig kaartje.
Ik ben dol op kerstkaarten.
Vele creatieve groetjes Peggy

Elle-Jeanne zei

Wow , de kerstman is kei leuk.
Maar ook de mooie kerstbomen.
Top zijn de nieuwe spulletjes.
Je hebt er een mooie kaart mee gemaakt.
Een dikke pluim.
Groetjes Elle-jeanne

Artbydove zei

Oh ik vind de kerstman zo leuk! Ik hoop dat die de komende maanden ook mijn collectie komt uitbreiden!!

Crea Ankie zei

Heel mooi Geertje !

karin zei

Lief kaartje met de kerstman erop !
groetjes,
Karin

Gerlinde zei

Wat een ontzettend gave producten zijn er weer uitgekomen! De producten van Jocelijne zijn zo onwijs tof en staan zeker op mijn verlanglijstje!
Groetjes Gerlinde

Wilma van Bergen zei

Wat een gezellig kerstkaartje. Zo leuk met die mozaïek kerstboom en de kerstman. Heel leuk gemaakt. Groetjes Wilma

Alice (scrAPpamondo) zei

Awww. Very cute Christmas card!! Love Santa and the trees!!

sabine nijhoff-schepers zei

Ho ho ho merry christmas
Dat vind ik echt bij de uitstraling van het kaartje passen.
Erg leuk en vrolijk kaartje

Denise Bryant zei

Fabulous card! I love the dies you used! The trees are great and the Santa is just adorable!

Eri zei

Superleuke kaart met die leuke kerstman en die leuke moderne boompjes!
Groetjes, Eri

Kaarten koninging zei

Prachtig kaartje

Rigid Box zei

Very Nice article. I hope you will publish again such type of post. Thank you