maandag 11 november 2019

Michelle's dragonfly

Hallo Allemaal,

Kennen jullie het prachtige designpapier van Michelle dujardin al? In de oktober collectie van Joy!Crafts zit een set met mooie zachte afbeeldingen van bloemen, libelle's en vlinders.
Ik ben aan de slag gegaan met dit prachtige papier en heb ervoor gekozen om weinig stansjes etc te gebruiken...zodat het papier het mooist tot z'n recht komt.

Een strookje designpapier heb ik gemat op groen en zwart cardstock. Hier zit boven en onder een smal strookje van border Esmee 6002/1383.
De kaart heb ik vervolgens afgemaakt met de mooie Summer vibes bloem 6002/1290 Met een paar van mijn favoriete sketch art autumn leaves bladeren 6002/1356 uit de collectie. Deze heb ik uit wit cardstock gestanst en op kleur gebracht met topics en distress inkt.


Door het mooie designpapier heeft de kaart heel weinig nodig... bovenaan heb ik met lichtblauwe stempelinkt nog wat stipjes en mery's tekststempel ik denk aan je gestempeld



Geen opmerkingen: