donderdag 5 december 2019

Fijne pakjesavond

Het heerlijk avondje is bijna gekomen.... Vandaag is het 5 december..Ik wil jullie graag mijn last minute geschenk verpakking laten zien.
Iedereen heeft dat denk ik wel...op het laatste moment nog een gevoel van heb ik alles en is alles leuk ingepakt. Zo kwam mijn zoon een paar dagen geleden bij me met de mededeling "We hebben lootjes getrokken en het kado moet mooi ingepakt worden, kun jij me helpen?"
Daar heb ik dus een dag mee rond gelopen, samen hebben we cadeautjes gekocht en gisteravond moest het dus nog ingepakt.

Ik heb de polybesa giftbox tekenmal 6002/0847 op kraft karton overgetrokken en uitgeknipt. Nadat het doosje in elkaar zat heb ik het dichtgebonden met een stukje touw eromheen, met de sluiting aan de zijkant. Vervolgens met het fleurige designpapier "at the zoo" 6011/0595 gepimpt.


De ballonnen met de naam Laura heb ik eveneens uit het designpapier gestanst met snijstencil set one of a kind ballonnen  6002/1211 van Noor! Design.



Ook de strik is een leuke stans van Noor!  Met 2 verschillende kleurtjes designpapier is ie heel leuk op het doosje.


Het pietje is gemaakt met verschillende stencilset van Jocelijne....een beetje spelen met de vormen en je kunt al heel snel nieuwe poppetjes, diertjes etc vormen met deze snijstencils. 

Ik wens jullie met deze creatie een hele fijne pakjesavond!




2 opmerkingen:

cientje zei

Heel mooi geworden. Welk papier heb je gebruikt voor de stenen?

Geertje zei

Het designpapier at the zoo 6011/0595 heb ik gebruikt