zaterdag 4 januari 2020

Daisy floral tag

Hallo Allemaal,

Ik wil jullie vandaag een fleurige tag laten zien. Voor de basis heb ik een kant en klare label kaart 8090/0105 van Joy!Crafts gebruikt. Deze labelkaarten hebben we in verschillende maten...deze is 16x8 cm..een mooie basis voor mijn tag.




Op de tag heb ik heel veel nieuwe artikelen gecombineerd met wat oudere artikelen. Zo leuk om weer even door mijn voorraad stansen te zoeken wat mooi bij elkaar past.

Ik begin met het designpapier...Dit komt uit 2 oudere sets, namelijk het hortensia papier en het groen komt uit spelen met Francien's katten.
Vervolgens heb ik voor de achtergrond uit wit karton het mixed up muurtje 6002/0979 gestanst en heel licht met grijze inkt bewerkt.


De prachtige nieuwe grote bloem "Bille's circles daisy" heb ik uit groen cardstock gestanst en ook de achtergrond uit hetzelfde groen. Door deze beide uit hetzelfde papier te stansen en op elkaar te plakken krijg je een hele leuke doily. 
Hier en daar wat witte stipjes geven een mooi effect.

Wat zijn de veren toch ontzettend leuk...deze zijn ook uit wit cardstock gestanst en met distress inkt bewerkt. Net zoals de blaadjes van de chrysant.


Tot slot heb ik aan de zijkant nog een border gemaakt met de nieuwe bloemenrand art nouveau 6002/1403. Een hele fijne sierlijke rand

Ik hoop jullie weer te inspireren met deze creatie...graag tot de volgende keer

Geen opmerkingen: