maandag 15 juni 2020

Vaderdag cadeau doosje

Hallo Allemaal,

Ik ben vanmorgen aan de slag gegaan om een mooi vaderdag cadeautje te maken....over een kleine week is het al vaderdag, dus dan is het leuk om een zelfgemaakt kado te geven

Vorige week is er bij Joy!Crafts een hele leuke tekenmal van een doosje met venster uitgekomen. Deze is echt super gaaf om kleine cadeautjes, chocolaatjes, koekjes, sokken, stropdas etc weg te geven.
Ook is het een leuk doosje om een mini album in te maken...er past met gemak een boekje van 9x9 cm in...dat is wel heel leuk om foto's van vakantie of de kinderen in te verwerken.


De mal 6005/0003 heb ik overgetrokken op kraft cardstock en vervolgens uitgeknipt en met inkt de randen beïnkt. Daarna heb ik het doosje in elkaar geplakt.
 Op de polybesa tekenmal is ook het designpapier aangegeven..ook dit heb ik overgetrokken, uitgeknipt en op het doosje geplakt.
Het designpapier wat ik gebruikt heb is ook vrij nieuw....gentleman of fortune 6011/0661 uit collectie 5 2020


Tussen het designpapier en het doosje heb ik een vierkant transparante sheet van 8,5×8,5 cm geplakt.
De industriële stijl hoek 6002/1473 heb ik uit krijtpapier gestanst en opgeschuurd...ook de pijlen 6003/0097 uit collectie 6 heb ik op deze manier bewerkt. Dit geeft een hele stoere look

Daarnaast heb ik nog de grootste kader van de industriële lijsten 6002/1458 gebruikt en de hoed uit de heren accessoires 6002/1511

Ik weet nog niet wat ik erin ga doen...misschien wel lekkere chocolaatjes en een boekenbon
Voor de foto heb ik een paar sokken erin gedaan...wat ook leuk is

Zo is het doosje open

Dit brengt me wel op een idee om er een baby kado doosje mee te maken....met sokjes, een slabbetje en/of een rompertje erin.

Ik denk dat dit het volgende project met dit doosje is....wordt vervolgd 😉

Leuk dat jullie een kijkje kwamen nemen op mijn blog
Graag tot de volgende keer
Liefs Geertje


2 opmerkingen:

Astrid zei

Echt heel erg leuk geworden!

Betina zei

superleuk doosje zo, en idd multifunctioneel