maandag 14 september 2020

Jarig....



Hallo allemaal,


Een floral kaartje vandaag met de mooie artikelen uit collectie 6 van Joycrafts.
De basis is gesneden uit chalk papier van joycrafts en het model komt van de vorm van een polybesa maskstencil 6002/0833.
Het fleurige wild flowers designpapier is op deze kaart de eyecatcher. Zoals je ziet heb ik hiervoor maar 1 vel papier gebruikt uit deze papierset 6011/0665


Rechts onderin zit een hele mooie print welke ik met een cirkelstans heb uitgestanst en vervolgens op de ribbon doily heb geplakt. Door de ribbon doily heb ik een dubbel jute touwtje getrokken...dit geeft een heel stoer effect.


Achter de doily zit een leuke label gemaakt met het milana frame 6002/1434

Een mooi sierlijk frame welke ontzettend leuk is om een tekst lqbel mee te maken.
Onder en boven nog een mooie goudsbloem bloem in verschillende kleurtjes. Bovenaan in de bloementoef heb ik nog een paar takjes lavendel gebruikt. 


Ik hoop jullie weer te hebben geïnspireerd met deze bloemenpracht.


Geen opmerkingen: