woensdag 9 december 2020

Bloghop JoyCrafts collectie 11

 Hallo Allemaal, 

Vandaag is het weer tijd voor de maandelijkse bloghop bij Joy!Crafts. Ook deze maand hebben we weer een zeer diverse collectie. Als DT team zijn we hier mee aan de slag gegaan.


Ik wil vandaag niet 1, maar 2 creaties aan jullie laten zien...1 met de gave alfabetstans 6002/1559 & de clearstempel grasparkiet 6410/0536

Allereerst een leuke label voor aan een wijn cadeautje...als basis gebruikte ik daar de blauwe mal Viola van Noor 6002/1587. In de bloemetjes heb ik kleine stipjes gemaakt met nuvo drop. Dit kun je in iedere kleur doen passend bij het designpapier.

Op het rondje heb ik de nieuwe wijnfles met glazen stans 6002/1613 gebruikt, waar ik aan de zijkant een prachtige bloemen/bladeren toef heb gemaakt met de volgende artikelen.

6002/1536 Dille bloem
6002/1489 herfstguirlande
6002/1516 herfstbloem



Voor de tweede kaart ben ik aan de slag gegaan met de prachtige grasparkiet stempel met de leuke tekst stempel van harte gefeliciteerd.


Een hele mooie stempel welke je prachtig kunt inkleuren met verschillende kleurmediums. Voor deze kaart heb ik distress inkt en derwent coloursoft kleurpotloden gebruikt.

Bij een bloghop, hop je van blog naar blog en laat bij iedereen een reactie achter.Als je bij alle 9 de dames gekeken hebt, dan kom je weer terug bij het Joy!Crafts blog en laat je daar ook een reactie achter.
De dames die meedoen zijn:


Anke
Ann
Antoinette
Doris
Francisca
Henriëtte
Geertje (ik)
Petra
Sandra

Als het goed is kom je nu bij Henriëtte vandaan en kun je door hoppen naar Nans

Onder degene die een reactie achter gelaten hebben bij alle dames, verloten we een leuke prijs. Hoppen jullie gezellig mee? Jullie kunnen meehoppen tot 14 december  ....we zijn benieuwd wat jullie van de collectie vinden



16 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Zijn beide prachtige creaties! Groetjes Betha

jackelien zei

Hoi
Wat een mooie creaties heb je gemaakt.
De parkiet is echt gaaf.
Groetjes Jackelien

angelicaatje zei

Prachtig!!!!

karin zei

Prachtig gemaakt! Vooral de parkiet is heel mooi.
Groetjes,
Karin

Elly zei

Ook al zo mooi, en die parkiet is ook zeer leuk. Hou wel van parkieten.
Groetjes Elly

Anneke de Monnink zei

Mooie creaties zeg!! Super gedaan

Rosina zei

2 schitterende kaartjes heb je gemaakt met deze nieuwe spulletjes Geertje...de onderste is mijn favoriet deze keer...
groetjes Rosina

Anke zei

Beide voorbeelden vind ik mooi. Leuk zo'n kaartje voor een wijnfles. Ook de papegaai vind ik erg goed gedaan.

Denise Bryant zei

Beautiful dimension and colors! Lovely creations!

KarinsArtScrap zei

hele mooie gave kaarten Geertje
Gr Karin

YvonneBB zei

Mooie voorbeelden zijn dít ook. 👌👏 vanavond ook tijdens de live mooi hóór 👏
Met vriendelijke groet Yvonne

ionabunny zei

Fabulous cards. The bird is lovely. Hugz

emsiescreaties zei

Ontzettend leuk, ik ben fan van de mooie stans!

Unknown zei

mooie creaties. Ik vind de letters ook zo leuk

Aartje zei

Wat zijn die letters gaaf! Mooi formaat. En naar zo'n fles met glazen wijn was ik net naar op zoek.
Groeten, Aartje

Angela elshout zei

Wat een mooie kaarten, de kleuren bij de parkiet vind ik heel mooi, het alfabet is zekers handig daar kan je vele creaties mee gaan maken.
Groet Angela