zaterdag 16 januari 2021

Lieve groetjes

 Hallo allemaal,

Veel mensen kunnen in deze periode wel een hart onder de riem gebruiken.
Wat is er dan mooier als een kaartje te sturen en te krijgen.
Ik heb een mooie label gemaakt met de tekst lieve groetjes van mij in de het sierlijke milana frame 6002/1434. 
De tekst is gestempeld met clearstempel set 6410/0538 liefdesbrief. 


Het designpapier is uit de papierset 6011/0631 sweet baby. Het is eigenlijk een babylijn, maar het design is ook prachtig voor ander kaarten, zoals je ziet.
Achter de lagen designpapier heb ik mulberry gebruikt in 2 verschillende kleuren. Namelijk de 8010/0001 wit en 8010/0003 mulberry bruin.
Dit is een favoriet artikel van mij....als je het iets nat sprayt met een spray flesje kun je het heel gemakkelijk wat uitelkaar trekken en vormen. Als het droog is plak je het op je kaart.
De blaadjes achter de roosjes zijn de blaadjes uit snijstencilset 6002/1451 uitgestanst uit groen cardstock.

Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend en tot de volgende post
Liefs Geertje 

3 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Zeker weten Geertje want de wereld buiten de deur is niet zo fijn op het moment. Je hebt een hele mooie label kaart gemaakt. Mooi met die tekst in die mooie stans als blikvanger.
Lieve groetjes Miranda

Aartje zei

Watleuk om op deze manier iemand een hart onder de riem te steken. Prachtig.
Groeten, Aartje

Geertje zei

Dank je wel