maandag 2 mei 2016

Een leuk nieuwtje

Goedemorgen,
Ik heb even een heel leuk nieuwtje. ...
Ik ben gevraagd als dt-ster bij "mijn besties inkleuren met distressinkt en potloden " Ik heb volmondig ja gezegd...hartstikke leuk. Ik heb er zin in, en hoop jullie mooie creaties te laten zien. Mijn eerste creatie laat ik 10 mei zien bij het begin van de nieuwe challenge.

Mijn besties inkleuren met distressinkt en potloden is te vinden op facebook en op blogs. De lopende uitdaging duurt nog 4 dagen en we kunnen nog wel wat deelnemers gebruiken. De prijs is super leuk....deze digi's zijn er te winnen

Super toch...het enigste wat je hoeft te doen is de schets te volgen en in je potloden of distress inkt te duiken en een bestie in te kleuren. Je kunt insturen op facebook en op blogs, waar zelf je voorkeur naaruit gaat.





Ik ben daarnaast met mijn vorige kaartje 2e geworden bij " my besties aussie challenge blog" en 3e geworden bij "scrapbook stamp society"

Liefs Geertje


2 opmerkingen:

Jokecreatief zei

Gefeliciteerd met je DT-schap. Komen vast hele leuke kaartjes uit je handen.
groetjes Joke.

Cards Created by Mo zei

Hoi Geertje!

Superleuk dat je in ons My besties team zit! En tevens gefelicteerd met je nieuwe Dt job voor paradise of Magnolia!
En je hebt er weer een volger bij;)

Groetjes Monique!