zaterdag 21 juli 2018

Bloghop augustus collectie

Het is vandaag de 21e van de maand en weer tijd voor de bloghop. We gaan jullie weer ontzettend leuke creaties met de nieuwe augustus collectie laten zien.
De collectie is weer super leuk....er zijn ontzettend gave artikelen voor de kerst uitgekomen, maar ook voor algemene kaarten zijn er schitterende nieuwe producten.

Bij een bloghop, hop je van blog naar blog en laat bij iedereen een reactie achter.
Als je bij alle dt leden gekeken hebt, dan ga je weer terug bij het Joy!Crafts blog en laat je daar ook een reactie achter.
Onder degene die een reactie achter gelaten hebben bij alle dames, verloten we een leuke prijs. De winnaar maken we maandag 23 juli bekent. Hoppen jullie gezellig mee?


Ik heb voor deze collectie het ovale snijstencil 6002/1074 ontworpen. Dit is een 3 delige set met stansen die je op meerdere manieren kunt gebruiken. Het ovaal kun je in de kaart stansen, maar ook los snijden met de 2 extra ovale stansmallen.
Ik heb hier voor de bloghop een voorbeeld mee gemaakt.



Het ovaal heb ik in de kaart gestanst...op deze manier kun je door de kaart heen kijken. Dit geeft een heel leuk effect als je de kaart op de kast hebt staan.


De kaart heb ik afgewerkt met de prachtige nieuwe barok randstans en de mooie floral delight bloemen. Het elfje is op zoek naar de prachtige bloemen en heb ik ingekleurd met brush markers.

Bedankt voor jullie bezoekje en niet vergeten langs de andere dames te hoppen.

6002/1074 6002/1114 6002/11246410/0483

17 opmerkingen:

Angélique zei

Jeetje, die ovaal heb je echt knap ontworpen! Die gaat op mijn verlanglijstje :-)
Je hebt er ook een heel mooie kaart mee gemaakt. Leuk ook met de extra ovaal erop, dat maakt er een echt schilderijtje van.

Bea zei

Deze creatie vind ik supermooi en met prachtige knutselspulletjes Geertje....

groetjes Bea.

ionabunny zei

Gorgeous card. The dies are so pretty especially that delicate border. Hugz

Wijnanda zei

Prachtig kaartj! De ovaal en randstans vind ik beide erg mooi!

Denise Bryant zei

Such pretty dimension and details! Love the flowers and leaves!

Unknown zei

prachtig wat komt die stans in het midden mooi uit. geweldig

GerJanne zei

Wat leuk, jij hebt er een totaal ander kaartje van gemaakt!! Erg leuk om deze als laatste te zien! Hij is superleuk!

sylvia zei

Erg leuk geworden.
Groetjes sylvia koning

creamaris zei

Leuk gemaakt.

Aartje zei

In 1 woord prachtig! Wat een mooie sierlijke mallen heb jij gebruikt, levert een prachtig resultaat op.
Groeten, Aartje

hellendegraaf@gmail.com zei

Wat een schatje

Alice (scrAPpamondo) zei

How lovely card! The fairy is so cute and love the flowers!

Crealian zei

Ooo prachtig kaartje! Ik vind de malletjes zo mooi😍

Hetty P. zei

Mooie kaart heb je gemaakt.
Wat is de ovalen mal mooi ....
Ook de rand aan de bovenkant staat op mijn must-have lijstje.
Groetjes Hetty

Valerija zei

So lovely image and gorgeous card. Love the design too.
Valerija xx

Jolanda zei

Ook dit kaartje is erg mooi geworden

Anita Wiegers zei

Wat een lieve kaart met mooie mallen en mooie kleuren