woensdag 21 november 2018

Bloghop bij Joy!Crafts

Hallo Allemaal,

De nieuwe collectie ligt alweer in de winkels en wat zijn er weer ontzettend gave producten uitgekomen!! Tijd voor een nieuwe bloghop.
We hebben als dt team allemaal een inspiratie kaart gemaakt met de nieuwe producten, zodat jullie kunnen zien wat voor moois er weer is uitgekomen.

Ik ben aan de slag gegaan met de mooie tekststempels van Noor! design en heb hiermee een CAS kaart gemaakt...
Vinden jullie het ook altijd lastig om een man een hart onder de riem te steken in een moeilijke periode? Ik wel...ik weet nooit zo goed wat voor kaartje nu leuk is...bloemen vind ik vaak niet leuk voor een man. Maar wat dan wel?

De nieuwe teksten van Noor! zijn geen standaard teksten. ze zijn lekker casual en voor veel gelegenheden te gebruiken. Ik heb voor mijn kaart voor de tekst "Iedereen heeft wel eens een knuffel nodig" 6410/0471 gekozen.



Als basis heb ik een zwarte kant en klare kaart en envelop 8001/0023 gebruikt van 10,5 x 14,8. Hierop het stoere happy travel papier 6011/0593. Uit wit kraft karton heb ik een rechthoek van 7,5 x 11,8 cm gesneden en deze heb ik gemat met kraft karton.
Hierop heb ik uit verschillende designs papier cirkels met stiksteekjes gesneden 6002/1141 en met foamtape opgeplakt. In de grootste heb ik de tekst gestempeld.

Ik hoop dat jullie allemaal meedoen met de Bloghop.
Het is de bedoeling dat je van blog naar blog hopt en bij iedereen een reactie achterlaat.
De dames die meedoen zijn:
Ann
Nans
Petra 
Anke
Henriëtte
Sandra
Geertje (ik)

Als je bij alle dames gekeken hebt, dan ga je weer terug naar het Joy!Crafts blog en laat je daar ook een reactie achter.
Onder degene die een reactie achter gelaten hebben bij alle dames, verloten we een leuke prijs. De winnaar maken we maandag 26 november bekent. Hoppen jullie gezellig mee?

Goetjes Geertje

19 opmerkingen:

Petra zei

Deze kaart is ook leuk voor een mannenkaart.

Nicky zei

Mooie kaart met deze mooie tekst

Minke van Hijum zei

Wat een leuk idee om te werken met verschillende rondjes. Deze kaart is geschikt voor iedereen. Dat heeft wel een knuffel verdiend. Mooi Geertje! Groetjes van Minke

Bea zei

Prachtig gedaan met die rondjes, mooie tekst...

groetjes Bea.

Betha Horsmeier-Bouter zei

Heel mooi! Groetjes Betha

Handmade By Yvonne zei

eenvoud! mooie rustige kaart!
groetjes yvonne

Unknown zei

Stoere kaart zeg, erg leuk ook. En die tekst vind ik geweldig...

Jocelijne zei

CAS kaart? Die term ken ik nog niet. Maar toen ik de kaart zag wist ik wel direct "Dit is een mannenkaart!" En wat heb je dat goed uitgevoerd. Bloemen voor mannen zijn vaak niet echt iets maar denk dat je hiermee toch echt wel een goede hart onder de riem kan geven. Hopelijk hoef je hem niet weg te geven (Dat zou betekenen dat het goed gaat met de mannen om je heen ;) )

Dia zei

Een eenvoudige kaart maar wel heel erg leuk.

Cobie zei

Heel mooi deze kaart. Leuk hoe je het design papier heb gecombineerd.
Groetjes Cobie

Evelien zei

Ik heb nu eindelijk een idee wat ik met mijn ronde stansjes kan doen. Veelste leuk dit.. krijg er de kriebels van zo laat op de avond.

Betina zei

heel erg leuk deze combi en idd, ook ik heb moeite met kaarten voor mannen, maar dit is een heeel goed idee ......

KarinsArtScrap zei

Geertje een mooie kaart
Gr Karin

Chantal zei

Hele mooie kaart, leuk zo die tekst. Ik vind de spetters ook erg leuk gedaan.
Groetjes, Chantal s

Denise Bryant zei

Pretty card! I love the overlapping circles!

Diny zei

Wow....dit is helemaal mijn ''ding'' Geertje....wat een prachtige kaart heb je gemaakt!
Groetjes Diny

Beka mulder zei

Leuk. 2e keer dat ik de bloghop volg en 1e x dat ik reageer . Stempelen heb ik nog niet gedaan.. Vind dit wel een erg leuk kaartje en ga het in mijn achterhoofd houden.

Dora zei

Ook een hele mooie, zachte, stoere kaart. Perfect voor een man.
Mooi design!

Crea-Mo's Cards & More zei

Leuke kaart, eenvoudig, maar mooi. Groetjes Monica