woensdag 28 augustus 2019

Fjiet fjieuw happy Birthday

Hallo Allemaal,

Vandaag heb ik een hele stoere mannenkaart voor jullie met een ondeugende tekst ;) leuk om de jarige even te plagen.
Ik ben namelijk aan de slag gegaan met het nieuwe mannen design papier gentlemen style met bijpassende knipvellen/ labelset.
Hier zitten hele mooie plaatjes en teksten in...perfect voor de altijd lastige heren kaarten.
De basis pijl heb ik zelf getekend en gesneden uit wit kraft, vervolgens een iets kleinere pijl uit kraft gesneden en nog een kleinere uit designpapier.
Het ribbelkarton heb ik gescheurd en bewerkt met de distresser zodat het wat een ruwere uitstraling kreeg. Ook het papier en het plaatje heb ik met de distresser opgeruwd.

Achter het plaatje heb ik de sterren border uit de augustus collectie gebruikt. Zo kun je zien dat hij niet alleen voor kerst leuk is...maar in een ander kleurtje ook perfect voor andere gelegenheden is.
Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met deze creatie
Graag tot de volgende keer
Gebruikte materialen
6002/1259 bille's border sterren
6002/1153 snijstencil vierkant graduele eindeloos
6011/0420 labelvellen gentlemen style
6011/0636 designpapier gentlemen style
8089/0203 kraft papier a4 300gr
8089/0214 kraft geribbeld karton a4 F-flute klein
8089/0231 kraft papier a4 wit 300gr

Geen opmerkingen: