zaterdag 10 april 2010

een nieuw jasje

Ik heb mijn blog een nieuw jasje aangetrokken. Vandaag heb ik mijn moeder geholpen een blog aan te maken. Ik vond haar achtergrondje mooier dan die van mij. Ik was behoorlijk uitgekeken op de vorige. Dit vond ik wel fris voor het voorjaar.
Ik heb het momenteel erg druk met de studie. Aanstaande dinsdag heb ik 2 examens. Vandaag heb ik hier niets aan gedaan. Wel een welkome afwisseling, maarrrrr ik zal dit weekend wel aan de studie moeten. Het scrappen zal de komende dagen wel niet lukken.

Groetjes Geertje

4 opmerkingen:

Nelleke zei

Zeker een gezellig jasje.
wens je veel succes met je examen.

groetjes Nelleke

Astrid zei

Prachtig jasje heb je aangetrokken Geertje, ik ben via je moeder haar blog hier terecht gekomen, ook hier hele mooie creaties !!!
groetjes Astrid

Annemarie zei

Erg vrolijk Geertje. Succes met leren en tot binnenkort.
Groeten Annemarie

Geertje zei

Dank jullie dames. Heb even pauze. Heb de hele ochtend al zitten zweten. Dan is ff bloggen een leuke afwisseling. Leuk astrid dat je via mijn moeder op mijn blog komt. ik neem ook regelmatig een kijkje bij jou.

Groetjes Geertje