maandag 19 april 2010

lieve jongenskaart

Ik heb een lief jongenskaartje gemaakt van het my minds eye papier wat ik van de heren voor mijn verjaardag heb gehad. Het afdrukje is van Hanglar en stanglar, en ingekleurd met distress inkt.
De takjes pons die ik op deze kaart gebruikt heb is van de 2e floral punch serie. Ik had de verkeerde gekregen voor mijn verjaardag en kon hem na lang wachten deze week ruilen.

Ik ben van de week flink wezen shoppen bij de hobbywinkel. Ik had nog verjaardagsgeld over en heb hiervoor een cuttlebug gekocht, met 3 emboss mallen en een marianne design bloem/takje. Ik ben er super blij mee. Ook heb ik 2 nieuwe kleuren distress inkt gekocht en een paar bosjes rozen in verschillende kleuren. Daarnaast heb ik een dik blok canson aquarelpapier 200gr. gekocht. Ik gebruik meestal 300gr. maar dit past helaas niet door mijn printer. Gelukkig wil dit 200grams papier net zo goed als dat andere. Ik kan nu eindelijk mijn digistamps ook uitprinten en distressen.

Groetjes Geertje

5 opmerkingen:

regina zei

hoi

wat een superrrrr mooie kaart echt een jongenskaart!!

gr regina

Angelique zei

Prachtige stoere kaart! mooi gekleurd ook hoor! gelukkig dat je printer het wel doet met wat dunner papier!

Jolita zei

Mooi Geertje!
Leuke kleuren en lief stempeltje.
Leuk dat je volger bent geworden op mijn blog!

Groetjes,
Jolita

Annemarie zei

Hoi Geertje
Wat een leuk kaartje.
Super leuk al je aankopen! Dus ook een cuttlebug gekocht, leuk zeg.
Ik zie je morgenavond.
Groeten Annemarie

Peter's Planner blog zei

Hallo Geertje, Ik heb voor jou vandaag een award klaar gezet op mijn blog, ik vind dat je erg leuke en vrolijke kaartjes maakt en dus terecht verdiend. Kijk op scrapfanaat.blogspot.com

Gr Peter