maandag 28 februari 2011

kado-tasje voor een boekenwurm

Ik werd vorige week blij verrast dat ik de weekchallenge van de nederlandse karen doodles heb gewonnen en mijn creatie dus kaart van de week is geworden. Geweldig natuurlijk!!Nu deze week weer een nieuwe uitdaging. De opdracht was om de kleuren zwart en wit te combineren met een kleur naar keuze. Mijn keus is op de kleur groen gevallen. Het afdrukje is natuurlijk van karen doodles en ingekleurd met derwent. Ik wilde er net even iets anders van maken als een kaart en heb voor een kado-tasje gekozen. Het patroontje had ik al een tijdje liggen, maar nog niets mee gedaan.

Het papier is van my minds eye.





3 opmerkingen:

Aartje zei

Hallo Geertje. Hij is erg mooi geworden. Leuk om er iets anders van te maken dan een kaart en erg leuk om kado te geven aan iemand.

Annemarie zei

Erg mooi Geertje.

Riet zei

Wat prachtig gemaakt Geertje.

Liefs Riet.