maandag 21 februari 2011

Piramide kaart

Voor de challenge blog van karen doodles kon je een patroon van een piramide kaart opvragen. De laatste weken doe ik vaak mee aan deze challenges en wilde ook nu weer van de partij zijn. Ik heb er een herenkaart van gemaakt met een afdrukje die ik laatst gewonnen heb, toen ik de derde prijs in ontvangst mocht nemen. Het gebruikte papier is van my minds eye- little boy blue. Het afdrukje is ingekleurd met distress inkt. De takjes zijn uitgestanst met de mal van crealies.Hier heb ik een pocket op gemaakt, waar geld in gegeven kan worden.
Groetjes Geertje

11 opmerkingen:

Renata van Miltenburg zei

Wat een mooi geheel zeg! Netjes gekleurd ook en die pocket vind ik geweldig.

Liefs, Karen's Doodles NL!

Renata

Astrid zei

Jeetje zeg, wat een geweldige piramide kaart heb je gemaakt Geertje, schitterende details, prachtig papier !!!

groetjes Astrid

Annemarie zei

Super mooi gemaakt Geertje!

Bernadet zei

geweldig mooi Geertje
heel veel suuces bij Karen's Doodles NL!

diana zei

hoi hoi,
wat een mooie kaartje.
groetjes diana

Ellen zei

Hij is echt prachtig Geertje!
Bedankt voor het meedoen met Karen's Doodles NL.

Groetjes Ellen

Unknown zei

Wat een prachtige piramidekaart Geertje! Leuk dat je weer meedoet met KD NL!

Veel liefs,
Renata

Hennie Plat en Semantha zei

Schitterend... kan er niet meer van zeggen.

anja zei

super hoor
gr anja KDDT-NL

majo zei

Gefeliciteerd Geertje. met de 1e prijs . Gr Majo

Judith zei

Wat een mooie creatie! en de kleuren zijn ook zo mooi bij elkaar.

groetjes Judith