maandag 16 april 2018

Glückwunsch zu deinem Geburtstag

Hallo allemaal,

Vandaag wil ik jullie weer een nieuwe mixed media tag laten zien. Ik vind het momenteel hartstikke leuk om te experimenteren met verschillende mask stencils, stempels en distress oxide inkten.
Ook op deze tag ben ik weer flink los gegaan met deze materialen.

Allereerst heb ik de mooie Kolibri gestempeld op aquarel papier. Vervolgens heb ik de stempel nogmaals op een printpapiertje gestempeld en deze uitgknipt. Het afdrukje op het aquarelpapier heb ik hiermee afgedekt waarna ik de achtergrond beïnkt heb.

Na het beïnkten heb ik het papier met een water spray flesje op sommige plaatsen wat nat gespoten, zodat er mooie druppels in de inktlaag ontstaan. Vervolgens heb ik met behulp van polybesa mask stencils hier en daar nog wat accenten aangebracht.
De stempel afdrukjes van de paardenbloemen pluisjes en de mooie duitse tekstempel maken het geheel af. Net zoals de leuke nieuwe sketch art bloemen, hoekje en blaadjes welke ik uitgestanst, beïnkt en opgeplakt heb.

De mooie Kolibrie heb ik ingekleurd met Winsor en Newton watercolour markers....Deze markers zijn echt mijn favoriet met de geweldig zachte flexibele brush punt. De kleuren zijn heel intens en blenden super goed.

Wat ontzettend leuk dat jullie weer een kijkje kwamen nemen op het blog.....graag tot de volgende post.

Gebruikte materialen:

6002/0823 Polybesastencil - ATC wilde dieren patronen
6002/0824 Polybesa Embosstencil ATC Spinnenweb/Regen
6002/0848 Polybesa Mask stencil – Visnet
6002/1036 Snijstencil - Sketch Art – Madelief
6002/1037 Snijstencils - Sketch Art - Cirkel & Vierkant
6410/0451 Clear stempel - Spreuken DE - Alltagsheld
6410/0463 Clearstempel – Gecondoleerd
6410/0464 Clear stempel – Hummingbirds
C0290001 Winsor & Newton Aquarelmarker - set 12 markers

Geen opmerkingen: