dinsdag 12 juni 2018

Goal..

Hallo Allemaal,

Ik wil jullie vandaag een hele stoere jongenskaart laten zien. Het thema mannen en jongens is voor de meesten lastig....ook ik vind het een lastig thema. Want als je met bloemen werkt wordt het al snel te meisjes achtig en zonder vind ik de kaart vaak wat kaal.

Dit kaartje was echter zomaar klaar....toen ik de leuke kleine nieuwe hexagon snijmallen 6002/1108 zag wist ik direct wat het thema ging worden...voetbal.

Ik heb in een handomdraai een prachtige voetbal gemaakt met deze 6 hoekjes. Ik heb ze 10 x uit wit cardstock gestanst en op een grote cirkel van c.a 10 cm doorsnede geplakt. Toen deze bal klaar was en ik het mooie voetbal designpapier had uitgesneden, begon de kaart al mooi vorm te krijgen.

Er moest ook nog een stoere voetballer op de kaart komen. Daarom heb ik Dendennis maar in een sportieve outfit gestoken. Hij is helemaal klaar voor de wedstrijd met zijn gestempelde voetbal.
Het korte broekje van Dendennis is helemaal niet moeilijk te maken. Ik heb allereerst de beentjes uit huidskleur gestanst . Vervolgens de schoenen en de broek uit zwart cardstock. De schoenen heb ik op de voetjes geplakt en de broek heb ik zover omhoog geschoven, zodat er maar een halve cm broek te zien is. Zo lijkt het net een korte broek. Ook leuk om op een heel zomers kaartje te gebruiken.

Ik hoop dat ik jullie weer geïnspireerd heb. Ik ga deze week eens kijken of ik Dendennis ook een bezoekje aan het strand kan laten brengen. wordt vervolgd....

Gebruikte materialen:

6002/0660 Cut-embos-debosstencil - Grasrand met bloemen
6002/0687 Snijstencil - Kale boom
6002/1049 Snijstencils - One of a kind - Alfabet-labels
6002/1108 Scrap Snijstencil – Hexagons
6002/3111 Snijstencil - Dendennis Party - Dendennis naakt
6002/3119 Snijstencil - Dendennis Party - Party-outfit
6011/0523 Papierset - Voetbal A4
6410/0447 Clearstempel – Voetbal
8013/0169 Papierset 15x30cm 20 vel - 200gr Groen
8013/0171 Papierset 15x30cm 20 vel - 200gr Zwart
8099/0104 Paper for cardmaking linen structure wit A4

1 opmerking:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een leuke jongenskaart heb je bedacht en uitgevoerd Geertje. Gaaf die grote voetbal erbij.
Lieve groetjes Miranda