donderdag 21 juni 2018

Bloghop bij Joy!Crafts

Hallo allemaal,

Vandaag is het weer tijd voor de bloghop bij Joy!Crafts. We zijn als design team allemaal met de mooie nieuwe collectie aan de slag gegaan en hele verschillende creaties gemaakt. Hieronder heb ik een overzichtje voor jullie van de prachtige nieuwe producten.




Ik heb me uitgeleefd op een notitieboekje met harde kaft. Ik heb de ringband sluiting iets opengebogen en de harde kaft vervangen door kraft cardstock van 300 gram. Vervolgens heb ik de ringband weer dichtgevouwen.


Ik heb de kaft opgebouwd door een rechthoek van wit linnen cardstock te snijden en hierop het mooie lavender garden design papier te plakken. Het extra cardstock zorgt ook direct voor meer stevigheid van de kaft.
De aankleding van het boekje heb ik heel rustig gehouden..een mooie strook design papier met daaronder de leuke kanten rand 6002/1113. Het plaatje heb ik weer gemat en met de distresser nog wat bewerkt en tussen de gave vierkante stans 6002/1072 gestoken..
De letters en de bloemenpracht maken het geheel af.

Bij de bloghop is het de bedoeling dat je van blog naar blog hopt en bij iedereen een reactie achterlaat.
Als je bij alle dames gekeken hebt, dan kom je weer terug bij het Joy!Crafts blog en laat je daar ook een reactie achter. De dames die meedoen met deze bloghop zijn:

Onder degene die een reactie achter gelaten hebben bij alle dames, verloten we een leuke prijs. De winnaar maken we maandag 25 juni bekent. Hoppen jullie gezellig mee?




30 opmerkingen:

Alice (scrAPpamondo) zei

Beautiful notebook cover!! Love so much that frame!

Wil zei

Jeetje wat mooi zeg! Toen ik deze stans voor het eerst zag, leek het mij lastig om te verwerken op een kaart. Maar ik zie steeds meer tips en trics langskomen. Fijn!

Astrid van der Linde zei

Mooi zeg!! Geeft me gelijk weer allerlei leuke ideeën ;) <3

Betha Horsmeier-Bouter zei

Wat prachtig is dit en leuk idee! Groetjes Betha

Joke zei

Oh super gedaan zeg, wat mooi. Een prachtige serie vind ik dit lavendelpapier, maar ook dit nieuwe vierkant is om van te smullen.
Groetjes Joke

ionabunny zei

Gorgeous journal cover. Love that frame. Hugz

hellendegraaf@gmail.com zei

Bijna te mooi om te gebruiken echt super

Cards en Box bij Lady M zei

Heel mooi dit notitie boekje groetjes maartje

Denise Bryant zei

Beautiful layering and details! I love the frame die!

Diny zei

Wow.....wat PRACHTIG Geertje!
Ik vind het zo leuk gedaan!
Groetjes Diny

sylvia zei

Ziet er geweldig uit.
Groetjes sylvia koning

Sarah - Crea S zei

Wat tof dit gepimpt notitieboekje. Ideaal om me te nemen op vakantie naar de Provence en uitgebreid dagverslag te doen als je een fietstocht langs de lavendelvelden maakt. Liefs, Sarah

Alice zei

Heel leuk boekje heb je er van gemaakt.
Groetjes alice

Aartje zei

Wat een mooi idee om op deze manier je notitieblok op te pimpen. Het ziet er geweldig uit.
Groeten, Aartje

Crea-Mo's Cards & More zei

Wauw wat een ontzettend leuk idee😍😍. Ik zie dat je mijn favoriete papier de Lavender Garden hebt gebruikt. Dat vind ik zo'n mooi papier. Ook de nieuwe stansjes zijn weer gaaf en daar staan er al een paar van op mijn verlanglijstje, hihi 🙊🙈 Groetjes Monica

Angela elshout zei

Hallo ik zie zoveel moois en mijn lijst wordt steeds langer en langer. Dit papier vind ik ook weet heel mooi.
Ik geniet wel van al dit moois

Groet Angela

ger zei

hallo wat een super kaart is dit geworden het is gewoon fantastie's

Anita Wiegers zei

Wat een heerlijk sfeertje en wat een mooie kleuren hou ervan

Hermien zei

Heel mooi om zo de cover van een notitieboekje op te pimpen.

Groetjes Hermien

Tineke Louters zei

Wat een prachtig notitieboekje is dit, prachtig en is een inspiratiebron voor vele fleubelaars

Hetty P. zei

Schitterend notitieboekje heb je gemaakt.
Zo mooi in deze kleuren.
Wat een gave vierkante mal heb je gebruikt op het plaatje
Groetjes Hetty

Valerija zei

Such a wonderful notebook. Love the colours and details.
Valerija xx

Chantal zei

Heel mooi notitieboekje, erg mooi die bloem met stikrand.
Groetjes, Chantal S

joke zei

Wat een schitterend geheel zo op het notitieboekje en super idee om de band open te vouwen. Die vierkanten open mal is zo mooi!!
Groetjes Joke

Crealian zei

Ooo wat leuk zeg! Zo’n notitieboekje.... mooi idee als afscheid van de meesters en juffen!
En met al die mooie mallen en het mooie papier heb je zo een prachtig resultaat! Dat zie je hier al! Mooi mooi mooi👍🏻

Unknown zei

leuk idee en mooi papier

Riet zei

Dit is een topper....ik vind het prachtig...nieuwe inspiratie...
Staat op mijn verlanglijstje nu......

Iris Frenay zei

Prachtig

Gina zei

Prachtige kaft ! Mooie kadermal en supermooie lettertjes ! Groetjes, Gina

Christine29 zei

Une jolie carte printanière qui sent bon la lavande, à bientôt,