donderdag 5 juli 2018

In the picture Joy!Crafts

Het is vandaag weer de 5e van de maand en dan is het weer tijd voor de In The Picture bij Joy!Crafts.
Deze maand staan deze stencils In the Picture. Stencil met daarin een figuurtje of tekst bijpassend bij het thema van je kaart...


Ik ben aan de slag gegaan met de mooie harten 6002/0525, die kun je voor huwelijk gebruiken, maar ook voor een algemene kaart zoals ik hier heb gemaakt.


Ik heb hier het mooie vintage soul design papier gebruikt. Dit papier is zo ontzettend mooi....het heeft niet veel nodig om een mooie kaart te maken.
Ik heb een dubbele kaart van 15x 12 cm van wit linnen cardstock genomen als basis.
Hierop heb ik 2 stroken designpaper geplakt met daartussen een gave bubbelstrook van mery's frames.
Met het leuke esdoorn blad en de mix & match bloem op de achtergrond komt het hart goed tot zijn recht.
De kaart heb ik tot slot afgemaakt met mery's flower heart.

Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met deze kaart.

Als je voor 9 juli op het blog van Joy!Crafts onder het bericht van de ITP een reactie achterlaat maak je kans om een leuke prijs te winnen.

Groetjes Geertje






8 opmerkingen:

hellendegraaf@gmail.com zei

Gave kaart

Diny zei

Wat een prachtige kaart Geertje.....alles past zo mooi bij elkaar!
Groetjes Diny

Betha Horsmeier-Bouter zei

Geweldig hoe je het hart met het blad hebt gecombineerd! Groetjes Betha

ionabunny zei

Lovely. So many pretty and detailed dies. Love the leaves and that bubbles border. Hugz

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een prachtige combinatie heb je op deze mooie kaart gebruikt Geertje. Mooie kleuren én mooie materialen.
Lieve groetjes Miranda

sylvia zei

Erg mooie kaart is 't geworden.
Groetjes sylvia koning

Denise Bryant zei

Beautiful details on your card! I love the die cut leaves and the pretty heart!

KarinsArtScrap zei

een prachtige kaart Geertje
Gr Karin