donderdag 9 april 2020

Borduurringen challenge

Hallo Allemaal,

Hebben jullie de challenge in de Joy!Met Borduurringen Facebook groep al gezien?
Bij Joy!Crafts willen we graag alle mensen een hart onder de riem steken in deze moeilijke tijd. Dit willen we doen met een leuke challenge... Pimp een borduurring en hang hem voor je raam... of geef hem weg aan iemand, die je lief en dierbaar is of juist aan iemand, die eenzaam is, of in de zorg werkt...enz,
Laat in deze groep je gepimpte borduurring zien met als #challengeborduurring
Onder degene die meedoen, verloten we een set van 4 borduurringen in de maten 10, 15, 20 en 25cm.
Doen jullie gezellig mee met deze leuke challenge?
Ga dan naar Joy! met borduurringen Facebook groep, word lid en laat je borduurring zien.

Ik had gister in de groep deze sneak al laten zien.


Nu de hele creatie


Als basis heb ik een 25 cm borduurring van Joy!crafts gebruikt welke ik met een klein laagje witte gesso geschilderd heb.
Deze ring heb ik overgetrokken op het violet dreams 6011/0653 designpapier en dit uitgeknipt en achter de ring geplakt.

Hier ben ik verder op gaan werken met stansjes en designpapier.
De toepasselijke tekst komt ook uit het mooie violet dreams designpapier.

Verder heb ik onder andere de volgende stansjes gebruikt
  • 6002/1427 lavendel
  • 6002/1462 vlinder
  • 6002/1463 voorjaars kruiwagen
  • 6002/1405 sering
  • 6370/0053 roosjes
  • 6002/1438 Bille's bladeren lang
  • 6002/1290 Summer vibes flower
De leuke troetelbeer is ook even leuk om te vermelden...deze is gemaakt met de nieuwe polybesa sjablonen van Jocelijne. Ook hier is een leuke challenge op haar Facebook pagina te vinden....neem voor meer info hier een kijkje op de fb pagina van Jocelijne design.



Voor jullie nog even deze wens.......stay safe & keep healthy

Liefs Geertje 





Geen opmerkingen: