zaterdag 18 april 2020

Industriële Collectie Joy!Crafts

Hallo Allemaal,

Wie van jullie vindt herenkaarten maken lastig? Ik eerst altijd wel, maar er komen steeds meer leuke, stoere artikelen uit bij Joy!Crafts om deze kaarten gemakkelijker te maken.

In de nieuwe collectie zijn ook weer zulke gave snijstencils en knipvellen uitgebracht....Dit past ontzettend goed bij het al iets oudere men's world designpapier 6011/0575

Ik ben hier natuurlijk mee aan de slag gegaan en heb deze gave kaart gemaakt.

Als basis heb ik een dubbele kaart van krijtpapier gesneden en dit met een paperdistresser bewerkt, zodat de randjes wat ruw worden. Ook heb ik met een schuurblokje de zijkanten wat opgeschuurd...het witte binnenlaagje van het krijtpapier komt dan wat naar voren wat een stoer effect geeft. Ditzelfde heb ik ook met de industriële rand 6002/1474 gedaan.



De industriële buizen 6002/1458 heb ik op een hele andere manier bewerkt....namelijk met embossingpoeder zilver en goud...Dit geeft een echt buizeneffect.


Wat stoer ribbelkarton erbij, wat plaatjes uit de knipvellen set 6011/0425 en zo bouw je heel eenvoudig een coole herenkaart

Naast deze kaart heb ik tijdens een live Facebook uitzending bij Hobbyvision nog een kaart gemaakt met deze materialen....
De uitzending kun je hier terugkijken als je het leuk vindt.


De gebruikte materialen zijn natuurlijk vrijwel allemaal van Joy!Crafts verkrijgbaar bij de meeste hobbywinkels. Hobbyvision heeft de gebruikte artikelen van de live in een handig overzicht bij elkaar gezet welke je HIER kunt vinden


Ik hoop dat ik jullie geïnspireerd heb met deze beide creaties



Ik wens jullie nog een fijn creatief weekend




Geen opmerkingen: