donderdag 19 oktober 2017

Winter wonderland...

Hallo Allemaal,

Op het moment dat ik dit blogbericht schrijf hebben we een heerlijke nazomerdag in oktober. Maar toch ben ik bezig met een winters kaartje. We hebben namelijk weer prachtige nieuwe artikelen in de collectie in de winterse sferen.
Ik ben aan de slag gegaan met het gave nieuwe design papier Rustic Christmas 6011/0541.
Een prachtig mooi design papier in lieve zachte tinten.


De basis van de kaart is een A4 vel 300 grams kraft cardstock die ik op 20 cm afgesneden heb en dubbel gevouwd. Hierop heb ik een strook ribbel karton geplakt welke ik onder en boven afgescheurd heb. Na het plakken heb ik de kaart bewerkt met witte gesso.....hier en daar heb ik met een sponsje wat vegen aangebracht.

Op het ribbelkarton heb ik een strook design papier aangebracht, welke ik ook onder en boven gescheurd heb.

Vervolgens ben ik de kaart gaan versieren, met een plaatje uit knipvellenset season greetings en de nieuwe circles with leaves stans. Deze heb ik uitgestanst uit kraft papier en eveneens bewerkt met witte gesso. Achter het plaatje zit het nieuwe grote opengewerkt blad welke ik uit design papier en kraft cardstock heb gestanst. Deze stans bestaat uit 2 delen, een opengewerkt blad en nog een dicht blad. Dit dichte blad is net iets groter als het opengewerkte blad, zo heb je direct een mat voor je blad.

De nieuwe bloemen, veertjes en takjes maken de kaart helemaal af.
Leuk dat jullie weer even een kijkje kwamen nemen.
Graag tot de volgende keer.

Liefs Geertje

Gebruikte materialen:6002/0956 Snijstencil - Berkenblad
6002/0958 Snijstencil - Cirkel met bladeren
6013/0340 Knipvellen - Season Greetings
6011/0541 Papierset - Design Rustic Christmas
6370/0075 Artificial Flowers - Spiraal naturel
6370/0076 Artificial Flowers - Besjes naturel
6370/0077 Artificial Flowers - Ivoren roosjes
6370/0078 Artificial Flowers - Ivoren bloemetjes
6390/0001 Veren
8089/0203 Kraft papier
8089/0210 Kraft geribbeld karton E-flute/groot
  

1 opmerking:

marja zei

Wauw wat een prachtige kaartje heb je hier gemaakt. Super de super. Groetjes marja